Vadaspark és vadkemping Levivel » 2023.07.15-16.

Most is kisfiammal, Levivel túráztam egyet - ezúttal igazi vadkemping is volt.

Panorámánk a sátorból

Mondogatta már egy ideje, hogy ´pempingezni´ szeretne, előző túránkon pedig jól bírták egymást a sátorral, így hát belevágtunk.

Nagy távot nem terveztem, így délután kilátogattunk a Budakeszi Vadasparkba, majd utána mentünk néhány kilométert a tökéletes panorámás táborhelyünkig.

Ott sátraztunk, ahol szinte napra pontosan 10 évvel ezelőtt voltunk Viktorral vadlesen. Azaz ott, ahol a fotókon épp az őzcsorda pihenget.

Hallottuk is a sötétben a neszezést, de Levi olyan kellemesen átaludta az éjjelt, mint otthon sem szokta. Mondanám, hogy jót tett neki a friss levegő, de falun sincs hiánya belőle...

Imádta a kalandot, majd másnap már tervezte a következő alkalmat. Végül zárásképp megkerestük az előző nap leparkolt autót - és mivel otthon épp családi összejövetel kezdődött, a drónozás a végén most kimaradt.

Remek kis túra volt, nagy öröm, hogy kisfiam ennyire imádja a természetet. Jól írtam pár éve: ő a jövő túrázó generációjának egyik képviselője.

A vadasparkban látott állatokat nem soroltam most itt fel, de ha valakit érdekel eme túránknál -igaz, a teljesség igénye nélkül- megtettem.

Megtett táv: 5 km

Szintereszkedés: -12 m/km
Szintváltozás: 24 m/km
Túra útvonala: Budakeszi, Vadaspark, Kakukk-hegy oldala, Budakeszi
Infó, ötlet: - Sok cucc kell kisgyerekkel... Lehet kisebb alvós játékot kéne választani Levinek... :)
- Rengeteg az izzadtságlégy arrafele is